Vilken vecka!

Den började med en helt underbar föreläsning av John Steinberg och idag fick jag massage på "jobbet". Det kan ju inte bli bättre. Föreläsningen var så inspirerande, det var en riktig aha-upplevelse. Denna man kan föreläsa!!! Jag skulle gärna gå på flera av hans föreläsningar, han har en som jag är väldigt intresserad av och det är om mobiltlärande, handlar om hur man ska kunna använda sig av elevernas mobiler.

Massagen idag var underbar!! Jag somnade nästan, det var så avslappnande. Jag hade en del kunutor som han fick bort, han märkte även att jag har varit med om en ryggolycka. Jag skulle gärna gå på massage igen :-)

Lektionerna flyter på och tiden går fort, nästa vecka är det min sista vecka och det är en del att avsluta. Nästa vecka ska det även hinnas med att fira älsklingen som fyller :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0