Tiden går så fort...

Nu är det snart slut på min tredje vecka, nu är det inte långt kvar... Efter i morgon har jag bara två veckor kvar :-( Jag längtar verkligen efter att få komma ut på riktigt nu, det ska bli så skönt att bli färdig till sommaren. Jag trivs verkligen även fast det kan vara kämpigt ibland men det hör till tycker jag.

Jag tycker tiden går fort när det gäller allt, jag och G har redan varit ihop i 5 år, det är 4 år sedan jag flyttade hemifrån, 2 år sedan jag och G flyttade till Västerås, 4 år sedan jag började plugga..... TIDEN GÅR SÅ FORT! Men det gör inte mig något, jag hör till de få som älskar att bli äldre, längtar verkligen inte tillbaka till när jag var 18, jag trivs där jag är nu och längtar bara efter att få bli äldre och utvecklas. LYCKLIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0