Så himla trött efter första dagen efter lovet!!

Jag är helt slut!! Började 8 och kom hem vid halv 18.... Det känns verkligen att man har vait ledig. Jag hade min första lektion och det gick väldigt bra, men de är väldigt pratiga men det kommer säkert ge sig med tiden hoppas jag.  Men de verkade verkligen tycka att det var intressant :-) Det var vissa saker som jag och min handledare tänkte på som ska ändras, kul att vi hade reflekterat över samma saker.


Phuuuu.... nu måste jag gå och fixa med maten för snart kommer älsklingen hem!

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Tror jag har en tävling som kan passa dig! =)

2009-11-03 @ 12:58:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0