Helgerna framöver!

Nästa helg, på lördagen åker jag till Eskilstuna för att umgås med familjen, vi ska ha Johan Falk-maraton :-) Det ska bli trevligt, kommer sova kvar där. Jag vill passa på innan jag måste ta tag i examinationer, uppstatser och rättande av elevuppgifter. Funderar på om jag ska hinna förbi mamma Raija med, om hon har tid. Det är så svårt på vardagarna för mig just nu men hon brukar vara upptagen på helgerna.

Helgen efter det, som enligt mig inleds redan på torsdagen med firande av min älskling som blir 24, vi ska på teater med hans familj och innan vi ska träffa dem ska vi ut och äta. Det ska verkligen bli trevligt att gå på bio. På fredagen ska jag träffa Daniela och fira våra VGn :-) Det är även vår sista dag på VFUn. Får se vad vi hittar på men vi har pratat om afterwork. På lördagen ska det städas och ta fram julpynt, äntligen!!! På kvällen blir det bio, måste ju se luftslottet som sprängdes som har premiär dagen innan.

När man har så mycket i veckorna är det trevligt med så mysiga helger som jag kommer ha och har haft de senaste veckorna. Denna helg har varit fantasisk med god mat och biobesök. Det blir även en mysdag idag, fast min älsklingen sover fortfarande :-) Sömntuta!!


Jag ser verkligen fram emot julen, det är en mysig tid, hela december är mysig, adventssöndagar, jul och nyår :-) Som det ser ut nu så jobbar älsklingen juldagen så han hoppas på att hans mamma han köra honom till Västerås på morgonen så vi kan fira jul med dem men det vet vi inte än, har inte frågat än då han inte fått schemat än men det är troligt att det blir så. Han var ledig juldagen förra året men jobbade julafton men nu blir det tvärtom. Föra julen kom de och hämtade oss efter han slutat jobb. Om det nu kommer funka så kommer jag förmodligen tillbringa juldagen med min familj om de har lust! :-)

Kommentarer
Postat av: Raija

Så du är redan så långt i tankarna som julen...dit har jag inte hunnit än.



Vet inte hur den här helgen blir, kanske E, N och S kommer hit. Men om de inte gör det (får veta det senast tisdag) så vore det skoj att träffa dig.

2009-11-15 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0