Halloween i Örebro

I fredags tog jag tåget till Örebro där jag och Veronica skulle hälsa på Matilda :-) Det började med en trevlig dag på stan med god mat. När vi hade fixat det som skulle fixas så tog vi hos hem till Matildas mysiga lägenhet, hon bor verkligen urmysigt. Sedan började kvällen :-) Det blev de tre djävlarna från Eskilstuna, he he!



Vi åkte sedan på förfest hos en som Matilda känner där vi fick träffa några av dem hon umgås med, ett trevligt gäng.




Ida och Veronica


Ida, Cim och Matilda








Lördagen blev en seg dag men det kändes skönt att bara få ta det lugnt och umgås med tjejerna :-) Det göra alldelses för sällan. Vi fick i oss massvis med tacos :-) Mumsigt värre!

Jag skulle som sagt åka hem på eftermiddagen, hade gärna stannat till idag men känner att det var tur att jag åkte hem för jag har en hel del att fixa till i morgon, skriva rent min genomgång, kolla filmen dem ska se och skriva klart alla uppgifter... Men men..

Tack tjejer!!!


När jag kom hem så begav sig jag och älsklingen ut för att äta en god middag, vi firade vår förlovningsdag i förväg då vi har varit förlovade i 3 år på onsdag. Till en början skulle det var en vanlig datekväll som vi har ibland för att ta vara på varandra. Men vi lyxade till oss och passade på att fira redan nu då jag kommer ha fullt upp med parktiken i veckan.  Vi hade det så mysigt, det måste göras oftare :-)







Kommentarer
Postat av: Raija

Ni verkar ha haft riktigt skoj... :o)...och sen firande på det med Gabbe, låter som en riktig lyxhelg.

2009-11-01 @ 23:02:43
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0