En händelserik vecka

Denna vecka har det varit mycket, jag har börjat med min undervisning och det har gått bra men det är en stor skillnad att ha 7:or mot 9:or. Men kul är det, fast jag ska inte sticka under stolen att vissa dagarn när man kommer hem så känns det sådär men i det stora hela så älskar jag mitt jobb. Det ska bli skönt att få ta examen snart. En sak som de har svårt med är att lyssna på genomgångar.

Idag ska jag bara ta det lugnt men även hinna skriva ihop ett material till mina elever och städa.

Kommentarer
Postat av: Raija

Så är det med alla jobb...vissa dagar underbara medan andra önskar man skulle gå väldigt fort. Men man får räkna dagarna som känns okej och väger de mer än de tråkiga dagarna, så har man ändå rätt jobb.

2009-11-07 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0