Trevligt sällskap

På förmiddagen var jag på handledarmöte, han lät väldigt positiv :-) Det blir nog ingen svårighet att få G men vi vill helst ha VG med allt slit vi har lagt ner. Jag fick även veta att jag fått G på metod delen, helt underbart efter allt arbete, trodde aldrig jag skulle klara det. Men det gjorde jag. Denna termin har gått väldigt bra, bara två kvar nu.

Vid 13 tiden kom Cissi och Eliaz, det var riktigt trevligt med sällskap. Tiden bara flög iväg, bjöd henne på fruktsallad. Eliaz har vuxit så sedan jag såg han sist. :-)

--------------------------------------------------------------

På måndag ska jag jobba, glömde ringa skolan idag..... men men, de ska veta om att jag kommer i alla fall. Det är bara att jag åker dit på måndag morgon och försöker hitta dit så ordnar det sig. Det hade varit skönt att veta vad jag ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0