Tre dagar avklarade!

Nu har jag jobbat tre dagar, är helt slut nu! Det kommer kännas bra i plånboken men just nu är jag inte så pigg eller inspirerad till att göra något. Jag vet i alla fall att jag är glad över att ha äldre barn och inte 1-6.... I måndags var jag in en 5:a, en 2:a igår och en 5:a idag. Något som även tar på krafterna är att jag har varit på tre olika skolor, nya barn och personal varje dag. Nu sk ajag inte jobba något förrän på torsdag, då blir det två dagar på min partnerskola istället för min handledare. Det känns bra, får de eleverna känner jag sedan tidigare. Det blir sista gången jag träffar dem för om någon vecka slutar de 9:an. Så till hösten blir den 7:orna jag kommer ha hand om fram till att jag tar examen. Jippi!!! Bara ett år kvar!!!

-------------------------------------------------

Just nu tar jag det bara lugnt och försöker få lite energi då jag snart ska sätta mig med uppsatsen, snart helt klara! Men vi har hela dagen i morgon med. Kl 13 på fredag ska den vara inne, lämnas in i papperskopia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0