Söndag

En lugn och avslappnad dag, jag och älsklingen har bara tagit det lugnt idag. Det är ett väldigt växlade väder så det är inget väder att vara ute i. Ikväll ska det prövas en ny måltid, köttfärssås med "zuccinipasta" :-) Till det serveras en vanlig grönsallad. Det är kul att testa på lite nya saker :-)


-------------------------------------------------

I morgon är det en nya vecka och uppsats skrivande fortskrider och träningen. Jag ska upp till 8 imorgon och träna och sen ska jag hem för att skriva på den jämförande analysen i uppsatsen. Den ska vara klar till torsdag, då ska uppsatsen in till vår handledare.

Den pausen som jag kommer ta de närmaste dagarna är då jag ska träffa Tilda i Eskilstuna på tisdag sen blir det bara studier. Sen kommer jag ha ledigt på fredagen efter handledarmötet för då kommer Cissi och Eliaz :-) Men blir blir ganska intensivt då uppsatsen ska in om lite mindre än två veckor. Den 22 maj ska den in, upp för opponering veckan efter....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ah, det var fullpackat med folk så jag såg dem aldrig =) Vill du följa med mig, Noor, Sussang och Matilda och fika på torsdag kl 15? Kram

2009-05-10 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0