Skön morgonträning!

Idag blev det konditionsträning med Sandra :-) Riktigt skönt, känns bra i kroppen! All träning och nyttig mat har fått mig att bli mycket piggare, från att vara trött ca 80% av dagen till att vara trött ca 50% av dagen är en stor skillnad för mig. Jag hoppas på att bli piggar och piggare, så gott det går med den medicin jag äter. Kroppen håller på och förändras förfullt med, längtar till jag kommer i de efterlängtade shortsen som ligger i garderoben :-)

Veckans planeringen

Idag: Träna (kondition) och plugga
Tisdag: Träna (styrka), plugga och träffa Tilda.
Onsdag: Träna (kondition) och plugga
Torsdag: Träna (styrka) och plugga
Fredag: Träna (kondition), handledarmöte och träffa Cissi och Eliaz.
Lördag: Vilodag
Söndag: Träna (styrka) och plugga

Som ni ser så blir det tre konditionspass och tre styrkepass :-) Passar mig utmärkt!


Träningen idag är avklarad som resterande dagen består av plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0