Så nära så nära!

Jag har kommit in på mina sommarkurser som jag sökt, blir att läsa sociologi och företagsekonomi :-) Det ska bli kul! Detta innebär att jag och älsklingen kan boka vår semester nu, men vi ska vänta tills jag fått grön från CSN också, vill ta det säkra före det osäkra. Det hotellet som vi tänkte boka kan vi glömma om vi inte ska ta och åka en vecka tidigare men förmodligen kommer vi byta bolag och ta fritidsresor istället för apollo. Avresetiden är bättre för man år en heldag redan första dagen, kommer åka kl 6 från Arlanda och är då framme kl 10 :-) Vi har hittat ett bra hotell och det är till bra pris, längtar! Bara känslan att snart kunna boka :-) Allt ska vara klart i veckan, jag borde få svar på måndag eller tisdag.

----------------------------------------------------------------

Är nu inne på den femte dagen med stenhård GI meny, inge godis (bara mörkchocklad) och ingen läsk. Nu ge vi llt!!

På dagen meny till kvällen står det Kycklinggryta med broccoli och majkolvar:-)

Vill komma iform till semestern men på semestern ska vi unna oss massa gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0