Nu har jag skrivit på uppsatsen hela dagen!

Det blev lite ändrade planer, jag hade gjort en sammanfattning av alla lärares kommentarer och jämförlärarna sinsimellan men så ringde min skrivpartner och ändra hur vi skulle skriva. Tok mycket jobb till ingen nytta känns det som. Det jag nu har gjort är att sammanfatta mina lärares kommentarer och hon skulle sammanfatta in skola (vilket jag redan hade gjort) Men men, bara att bita ihop, jag förstår vad hon menar, den delen som hon skulle ha skrivit går inte att skriva utan jämförelsen så vi bestämde att skriva jämförelsen båda två till torsdag för att sedan fortsätta med resultat diskussionen efter handledarmötet som vi har på fredag. Då har vi en vecka på oss att göra de ändringar som ska göras plus att skriva resultat diskussionen. Det känns bra! Jag hoppas verkligen att det går bra allt, satsar på ett VG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0