Nu är det väldigt nära :-)

Jag är nu beviljad studiemedel för sommaren, det hade blivit ett litet fel och det var att jag fått för 12 veckor och jag vill bara ha för 9 men men.. Jag skickade in en ändring och den borde vara klar i morgon. Men nu kan vi boka men jag ska sätta mig med älsklingen i morgon och boka. Vi behöver kolla lite på resebolag och hotell, det anser jag att vi ska göra tillsammans men i morgon eller tisdag så kommer vår resa vara bokad och klar. Det känns så skönt, vi kommer verkligen få tillbringa en vecka i solen!!!

Jag får ett bra tillskott redan i början av sommaren, vilket är bra då vi får så lite i slutet av maj. Men en del ska in på sparkontot så det inte är tomt när vi kommer hem från semestern. Det var det förra sommaren och det var jobbigt, aldrig mer!

Om det blir den resan som jag tror så blir det buss till Arlanda 23.10 den 21 och sen avgår flyget 6.15 och är framme 10.05 :-)

Kommentarer
Postat av: Raija

Spännande att få boka solsemester nu....fint att ni planerar ekonomin bra.

2009-05-03 @ 08:54:50
Postat av: Svar till mamma Raija

Det känns viktigt att veta att man kan klara sommaren innan man bokar semester. Vi har sparat så flitigt så vi är värda en semester :-)

2009-05-03 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0