Norge har mycket att fira :-)



Norges nationaldag!

De har mycket att fira!

I år tycker jag att röstningen gick bra, det var bra att de hade en "proffspanel". Detta gjorde att kompisröstningen minskade, klart den fanns kvar till viss mån men den hade minskat mycket. Cypern gav Grekland sin 12 som vanligt. Jag hade rätt gällande Sveriges låt, jag hade tippat att den skulle hamna i botten 5.

-----------------------------------------------------------------------------------------


Dagen kommer spenderas framför datorn och skriva på det sista i uppsatsen. Det känns skönt att inte ha så mycket kvar att göra då jag ska jobba tre dagar nästa vecka. Denna vecka hinner jag inte med något annat än att plugga och jobba.... Men men, snart är det sommarlov och då finns det tid att göra massa saker.

Jag kommer även ta det lite lugnt idag då jag ska jobba i morgon. Är lite nervös för i morgon då jag inte vet något om vad jag ska göra. Jag glömde ju helt ring dem i fredags.... men det ska säkert gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0