Känner mig piggare!

Vi har gått tillbaka till GI kost, detta har gjort att jag känner mig piggare. Jag kommer ihåg från när vi åt på detta sättet förut att jag var mycket piggare. Man tänkter verkligen på vad man äter när man kör GI, jag försöker äta var 3 timma och utan kolhydrater. Detta fungerade förut så jag hoppas på att det ska funka igen, jag kommer fortsätta med min träning som vanligt och köra på kost med lågt GI: Igår blev det en jätte mumsig kycklinggryta med kokosmjölk och sambal ojlek, till detta ververades det broccoli och majskolvar.

Vi äter ingen pasta, potatis, ris, bröd eller socker. Det känns riktigt bra, det är klart man får unna sig men det kommer vi inte göras förän det har gått någon vecka. VI har nu hållt på i en vecka och det känns som det funkar, dels är jag piggare och känner att det sker en förändring. Det känns bra att komma i form till semestern, men under semestern ska vi njuta. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0