Helgen i bilder!

Dop på lördagen!!




Sötnosen Fabians dopdag :-)


De hade dukat så fint så!


Färden hem, det blev en del bilåkande.

Roll out 09 i Västerås







Det har varit en helt underbar helg, underbart väder och underbara människor. Igår fick jag umgås med tjejerna och träffa Jessie och Fabian som jag inte har gjort på länge. Sedan idag fick jag umgås med min underbara pappa och bror hela dagen. Även fast jag smorde in mig så är jag solbränd :-) Hihi! Är inte så jätte skönt.....

I morgon ska jag jobba och har ingen aning om vart skolan ligger.... ska nog hitta!! Hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Jag tänkte fråga dig om du har lust att maila över alla de bilder du har från i lördags? Vi glömde helt att ta bilder! Blir lätt så hehe



Tack för att ni kom & tack för de jätte fina presenterna Fabián fick!



Många kramar från oss

2009-06-02 @ 10:56:12
Postat av: Svar till Jessica

Det fixar jag, måste bra minska dem så de inte tar så stor plats men skickar dem så fort jag kan. Jobbar en del just nu.



2009-06-02 @ 15:59:17
Postat av: Sussi

Haha, du kunde inte välja en bättre bild på mig :P

2009-06-02 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0