Det blir en lugn dag!

Det som måste hinnas göras idag är träna annars har jag inga måsten, ska bara njuta av att det är helg. Det behövs kan jag säga. Sen får vi se vad denna dag kommer innehålla. Älsklingen ska förmodligen på personalfest men har inte bestämt sig. Jag kommer i alla fall spendera kvällen framför tvn, ska se SM-finalerna i handboll. Heja Guif!!!! Sen blir det nog en film, det visas Se upp för dårarna på tv4 och jag har onte sett den så det blir nog den.

Vi fick vårt efterlängtade Ellospaket igår, jag hade beställt lite sommarkläder som vi kan ha med oss till Tunisien.

En bikini blev det, så jag har en att byta med.





Det blev även två söta linnen men hittade ingen bild på dem just nu. Sen beställde jag en del till älsklingen :-)


Kommentarer
Postat av: Raija

Snygg bikini....men skorna ser lite höga ut för dig...;o)

2009-05-09 @ 10:41:15
Postat av: Svar till mamma Raija

Tack, tycker verkligen om den och den sitter riktigt bra. He he :-) Jag vet, men kommer inte använda dem ofta, bara vid fina tillfällen :-)

2009-05-09 @ 15:02:14
URL: http://caroline1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0