Upptagen

I lördags begav jag mig till pappa och dem för att umgås med dem till söndag. Dagen bestod av att bli firad av min biologiska mamma, fira Junnu som fyllt 30 år och umgås med pappa och familjen. Det var riktigt kul att få träffa Samuel, han var ny klippt, det var så fint så. När vi hade firat Junnu så kom pappa och hämta mig och min bror och så åkte vi och åt lite mat. Av alla personer så möter jag på Ella och hennes familj :-) Hehe! De hade varit på Tuna park och kollat på Lilli och Sussie. Det var kul att träffa dem, lilla Melle också :-) Han kände igen mig på en gång. På kvällen åt vi godis och kollade på Irene Huss.

På söndagen var vi på Tuna park, då köpte pappa en klänning till mig som present på Gina :-) Vid 12 när Caroline uf Ugglas skulle börja sjunga så åkte jag och bror min till stan för vi skulle gå på bio, Bedtimes storys. Det var riktigt kul! Pappa och Rigmor stannade kvar på Tuna park.

Det var så mysigt att få komma hem till min underbara älskling! Jag hade en mysigt helg men saknar alltid min puff!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

låter som du haft en toppenhelg? hoppas den nya veckan har startat bra också!

kram

2009-03-24 @ 10:34:17
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0