Tisdag den 24/3

Då var det tisdag och denna dag ska spenderas hemma med böckerna. Jag ska förbereda mig en del till seminariumet som är nästa vecka. Så det blir att läsa och svara på lite frågor! Jag ska även städa lite om jag känner att jag hinner. Sen vet jag inte vad denna dag kommer inne hålla, jag kanske ska ta mig ut i solen på en promenad. Jag ska nog i alla fall ta ett litet magpass här hemma, jag var till gymmet igår och körde armar och ben, så jag har lite träningsvärk idag. Men det är så himla skönt att ha kommit igång med träningen igen. Det blir gymmet kl 8 i morgon med och på torsdag, även fredag om jag inte kommer jobba. Jag vill verkligen jobba men jag har inte hört något, jag hade hoppas på att de skulle ringa igår men nej då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0