SÅ fint väder!

Jag blir så lycklig när det är sådant fint väder! Det enda som fattas är att det skulle vara lite varmare med så man kan ha sin vårjacka. Men men, vi ska väll bara glada att det är sol i alla fall. :-) Det ska njutas av det fina vädret idag, jag och älsklingen ska ner på stan i eftermiddag. Innan dess ska jag på handledarmöte på MDH, vi ska disktera hur min VFU har gått utifrån studenthandboken. Jag tycker att det känns lite konstigt att detta möte sker mellan bara min högskolehandledare och mig, min handledare från partnerskolan får inte vara med. Så var det inte på svenskan, då kom det en från högskolan som tittade på en lektion jag hade och sedan var det samtal mellan min handledare på skolan, högskolehandledaren och mig. Men men, det ska säkert gå bra!

Nu ska jag ta och fixa mig innan jag ska ut i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0