Måndag

Då har måndagen hunnit gått och kvällen är här. Det har varit en väldigt bra helg, fredagen var som ni vet helt underbar, lördagen var lugn och mysig. Jag, älsklingen och tacos framför melodifestivalen. Det var riktigt mysigt men helt fel som vann. Jag hejade på Sarah,Måns och EMD. Men men, vi får väll se hur det går för henne i Moskva. Annars gjorde vi inte så mycket mera på lördagen. I går så begav vi oss till Eskilstuna så Gs familj kunde fira mig, vi blev bjudna på god mat och jag fick fina presenter. Det blev en parfym, morgonrock och ett halsband. När vi kom hem så var vi till affären och köte något gott att äta till filmen, vi kollade på Walle :-) Så mysig film!

Idag har jag vilat ut, skrivit PM och tittat igenom uppsatserna igen. Just nu sitter jag bara och tar det lugnt för i morgon ska jag jobba mellan 8-14. Sen blir det hem och skriva PM och ta en sista titt på uppsatserna för jag ska lämna ut dem på onsdag efter jag talat med min handledare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte också att EMD skulle vinna :/

2009-03-17 @ 09:03:20
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0