Mamsen 50 år

Igår var jag och firade min underbara mamsen, nu är hon 50 år. Jag lyckades inte fånga någon bra bild på hänget som vi köpte till henne. Men detta fotot hade vi använt till att göra en musmatta av.



Hundarna var finklädda (inte Teo)




Det finns ju ett problem när det gäller att ge blommor till mamma Raija då hon inte tål dofter men jag vet att Irisar klara hon så jag plockade ihop en lite bukett.
(hon råkade ha av en av blommorna :-) )



Det var riktigt trevligt att få träffa vissa av hennes vänner som man inte har träffat på ett tag som Ewa, det var rikitgt kul att få träffa henne efter så lång tid. Jag tror inte jag har träffat henne sedan jag var ca 15 år, så det var på tiden.





Det blev en del bus med denna sötnos :-)

Det var ju tema att man skulle klä sig eller visa på något sätt som visade hur länge man hade känt födelsedagsbarnet, så jag valde att ha denna uppsättning då jag hade så på denna tid innan jag klippte av mig håret. Jag hade på mig en blommigtröja och svart kjol, blommigt var min grej under den perioden.




Esa busar med Teo (Samuel säger stor Teo) he he!!


Pappa gosade med Grim


Samuel


Mamma Raija och Tobbe :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0