Hemma från jobbet

Idag har jag jobbat i en 6a på Skallbergsskolan, riktigt skönt att ha nära för en gångs skull. Det tar bara fem minuter från oss. Jag kände mig lite borta i morse för jag hade ingen aning hur allt funkade och jag fick inga nycklar så jag var fast i klassrummet.

--------------------------------------------------------------------------------

Den resterande veckan:

Tisdag: jobba, ska skriva klart alla responser till uppsatserna och skriva på mitt PM
Onsdag: Till Bäckbyskolan för att diskutera betygen på uppsatserna med min handledare och skriva klart mitt PM som ska vara inne kl 17.
Torsdag: Jag ska på handledarmöte på högskolan
Fredag: Jag har lektion fram till lunch och sen ska det ätas lunch med gänget för att fira mig :-)
Lördag: Ska till pappa och dem för att fira mig plus att jag ska på 30års firande.
Söndag: Ska hem och plugga

Jag har en del att hinna med denna vecka och jag känner mig inte 100%. Jag ska ta och vila nu på eftermiddagen så jag orkar fixa alla responser och skriva på mitt PM.



Så här ser min vecka ut.

Kommentarer
Postat av: Raija

Ser ut att vara en hel del den här veckan för dig. Passa på att vila när du kan, så du håller dig frisk nu. Många kramar med extra energi, så du orkar allt du ska och vill göra.

2009-03-17 @ 22:53:03
Postat av: Anonym

Just ja det hade jag ju totalt glömt bort.

Blev bjuden av Son på hans kalas den 25:e. Men får se hur pigg jag är efter resan. Kanske är sjuk som vanligt.

2009-03-17 @ 22:56:32
URL: http://1986.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det ska jag göra. Nu är jag i alla fall klar med VFUn och allt runt omkring det. Jag ska bara skriva det sista på mitt PM och i morgon kan jag vila efter handledarmötet. :-)

2009-03-18 @ 10:55:02
URL: http://caroline1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0