Det blir några hårda dagar!

Jobbet ringde idag så jag ska ta och jobba i morgon och onsdag, jag kunde ha fått jobba torsdag och fredag med men då är jag upptagen. Tisdagen och onsdagen kommer se ut på detta viset, åker till jobbet ca 06.40, börjar jobba kvart i 8 och slutar 15, hem för att plugga i några timmar. Det blir långa och tunga dagar men vi behöver pengarna till sommaren, detta lockar en hel del






Vi har i stort sätt bestämt oss, vi vill bara se att vi får ihop de pengar vi tror och att jag får godkänt från CSN plus sommarjobb. Det är ett 4 stjärnigt hotell i Hammemet i Tunisien. Det är all inclusiv, vilket är riktigt skönt! Vi behöver inte ha med några pengar knappt till mat eller dryck då allt ingår. Det finns även väldigt mycket att göra på hotellet som ingår, som minigolv,orientalisk dans, vollyboll och mycket mycket mer. Vi har inte betämt oss för om det blir en vecka eller två, det beror helt på ekonomin.

När man vet att slitet kan göra att man kanske kommer få sova denna underbara säng så är det värt det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gudars vilket snyggt och stilrent hotellrum! :) Hoppas att ni kommer iväg på er resa! Det ser underbart ut :)



Kramis

2009-03-31 @ 08:21:20
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0