Denna vecka har varit tung!

Det har varit så mycket denna vecka, det är därför jag inte har hunnit skriva något i bloggen. Jag har varit tvungen att sitta med lektionsplaneringar nästan varje dag plus att jag har haft långa och intensiva dagar.

Det var fullt fart i måndags då jag var tvungen att leta upp fakta till mina elever och förbereda lektionerna. På detta vis har det fortsatt hela veckan. Vi har även haft sorgebesked, då en lärare på skolan har dött. Jag träffade henne mina första veckor innan lovet och sen på lovet hade hon blivit mycket sämre och somnade in natten till tisdag. Hon var s glad och positiv, det märktes inte att hon var sjuk. Hon hade varit sjuk under en längre till i cancer. Det hölls en minnesstund och tystminut i onsdags, fint var det.

Idag var jag över till lillagruppen och kollade hur de jobbade, lillagruppen är en grupp för dem med speciella behov, vissa av dem har ADHD: Det var intressant och se hur de jobbade och jag hjälpte en kille att skriva en saga.

Jag träffade lilla Ella efter skolan :-) Jag har verkligen saknat henne.

Nu ska jag bara ta det lugnt och ha myskväll med älsklingen. Jag känner att jag behöver det! I morgon ska jag till pappa och dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0