Denna underbara soliga fredag

Den ska spenderas bland skolböckerna, det ska läsas och svaras på seminariefrågor som ska vara klara till torsdag. Jag har en del andra saker som ska hinnas göras med som bland annat att gå till banken och komma på något som ska ätas ikväll till Let´s dance finalen!! Det ska ätas mumsig god fredags mat och lite snacks till finalen.

Vem hejar ni på?

Jag är lite splittrad, jag skulle gärna se att Magnus och Annika vinner, då jag tycker att det är Annikas tur att vinna på grund av att hon har kommit tvåa två gånger tidigare. Hon är verkligen en bra danslärare. Men samtidigt tycker jag att Laila ska vinna då hon är såååå himla duktigt!!

från Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0