Då var man klar!

Då hel min dag igår gick till att jobba och rätta klart alla uppsatser så blev det lite stressigt idag då PM:et skulle vara klart men jag hann. Min dag började med att jag begav mig till min partnerskola för att gå igenom alla uppsatser med Ami, vi skulle ha börjat kl 8 men det blev massa strul då det var en lärare var borta så vi kom igång till kvart i nio och då hade vi bara 20 minuter på oss.  Det blev bara att jag drog lite snabbt vad jag hade satt för betyg och frågade om råd på de uppsatser som jag var osäker på. Det kändes kul att vara tillbaka på skolan fast jag bara har varit där ifrån i två dagar. Jag längtar till den 20 april då jag ska jobba där. Där vet jag att jag är välkommen till skillnad från skolan jag var på igår, fick ingen hjälp alls.

Det var i alla fall en lättnad när PM:et var klart, nu kan jag få ta det lite lugnt ett tag i alla fall. Det enda jag ska göra i morgon är att gå på min träff med handledaren på MDH, sen ska jag bara vila.

Det ska även bli väldigt skönt att få träffa vännerna på fredag :-) De som kommer är Tilda, Jessie, Veronica, Oliwer, Veronica och Sussie. Vi ska ses på stan och luncha. Jag frågade även Cissi om hon ville häng på men jag förstår om hon inte orkar då hon snart ska föda.:-) Jag får träffa henne när efter födseln om hon inte kommer på fredag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm.....vore fint om du vill hjälpa mig....kan du någon dag nästa vecka....inte torsdag...inte fredag...men i början av veckan vore fint eller söndag...vi kan ringa om det.

2009-03-18 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0