Young people and social change!

Så heter boken som jag läser just nu, har tenta på den på torsdag förmodligen. Den hör till ungdomssociologin som jag läser på distans via Mittuniversitetet. Jag är inte så inne i boken än så jag kan inte riktigt gå in på vad den handlar om, det kan jag återkomma till senare.

Jag skulle ha tränat idag men hostan har kommit tillbaka. Jag får hålla ut ett tag till innan jag kan börja träna igen... Jag saknar verkligen träningen. Men men.. måste bli frisk först så jag orkar med alla studier. Jag har som sagt en del att hinna med så då kan jag inte vara sjuk, som tur är så har jag två veckors spelrum då jag hade lagt upp schemat så att jag var klar 2 veckor innan slutdatum. Just nu ligger jag efter 3 dagar men jag ska säkert hinna ifatt. Jag har inte hunnit med så mycket nu på förmiddagen men tänkte ta mig i kragen efter lunchen som jag tänkte äta när som helst.


----------------------------------------------------------------

Just nu har jag en del att se fram emot, mysdag med älsklingen i morgon, midsommar i Stenby med vänner och älsklingen, umgås med familjen (får planera in någon med pappa och Hampus) och sen så har jag ju vår resa till Tunisien att se fram emot. Jag måste även hinna träffa mamma Raija någon dag. 

Det kommer bli en riktigt trevlig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0