Värmen håller i sig!

Det ser ut som att värmen kommer hålla i sig ett tag till, enligt prognosen ska det vara fint hela nästa vecka med och ca 25-30 grader. Då hinner jag njuta av vädret lite mer än vad jag har kunnat gjort just nu, då jag pluggar för fullt. Men idag tog jag med mig datorn ut på balkongen och la mig där och pluggade. Det gick ganska bra så jag ska göra samma sak i morgon. Jag kanske ska göra tentan i morgon men jag tror jag kommer vänta tills måndag för det är några saker jag är lite osäker på och behöver förtydliga det med hjälp av en annan bok som jag ska hämta på biblioteket.

Jag och Marlene har pratat om att ses då och kommer förmodligen hinna göra det men bara en lite stund. Är det okej? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0