Varm dag att plugga på!

Det är väldigt svårt att plugga när det är så varmt, försökte plugga på balkongen men det funkade inte då det är så varmt. Det känns så tråkigt att inte ha hunnit få någon färg på grund av allt plugg..... men jag ska verkligen ut i solen när jag är klar med denna tenta och projektbeskrivningen, allt detta borde vara klart i morgon :-) Det ser jag fram emot, för då ska jag ta med mig en bok och sätta mig ute på gräsmattan och läsa.

Det som ska göras i veckan är:
Måndag: Tenta, projektbeskrivning och kanske träffa Lene.
Tisdag: plugga ute i solen.
Onsdag: Umgås med älsklingen, gå på bio och vaccinera oss.
Torsdag: Plugga ute i solen.
Fredag: Till mamma Raija, träffa Tilda och sova hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0