Spontana

Vi tog oss en promenad ner till stan igår då älsklingen tyckte att jag behövde komma ut, har ju inte kommit ut så värst mycket denna vecka. Jag har varit sjuk och väldigt omotiverad att gå ut i det dåliga vädret. Men när vi väl kom ner så satt vi oss ner och fikade så mysigt så. Vi hörde några prata om att de skulle gå på bio, vi blev då lite sugna på att gå vi med. Vi tog oss till biografen för att se om filmen hade börjat men det hade den inte :-) Det blev ett biobesök av oss igår, The hangover (Baksmällan), riktigt rolig. Den rekomenderar jag att se.



Det var så mysigt att göra något spontant med min underbara älskling, han kommer jobba nu hela helgen så det var kul att hinna göra något innan. På måndag och tisdag är han ledigt så tisdagen ska vi förmodligen ner på stan. Fixa det som ska fixas till midsommar och hämta ut hans förlovningsring hos guldsmeden. Den skulle vara klar till den 16 så det är bara att gå förbi där och kolla.

Min helg kommer bestå av Talang finalen och plugg. Jag ska läsa 46 sidor varje dag i fyra dagar för att sedan kunna göra första testet i ungdomssociologi. Den är på engelska och på datorn så det är ganska kämpigt men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0