Ser ut som vi åker från regnet :-)

På midsommar ska det regna hela dagen i Västerås men vi 14 tiden åker vi till Eskilstuna och där ser det ut att bli sol på eftermiddagen. Det är ju tur det då vi ska ha en trevlig midsommar ute i Stenby. Se var tjejerna har planerat :-)

------------------------------------

Idag har jag tränat med Sandra, trevligt som vanligt. Det är så kul att jag har lärt känna henne och att vi har hållt kontakten ett tag nu. Jag har kännt henne i ca 1 år nu. Det är aldrig fel med vänner i Västerås, då de flesta bor i Eskilstuna. Hon gör det alltid roligare att träna. Vi ska förmodligen träna i morgon med, på fredag är gymmet stängt men jag ska träna hemma då. Jag måste komma igång nu när jag har varit borta från träningen ett tag. På lördag får jag se om jag orkar träna men söndag ska det tränas. Nästa vecka kommer bestå av träning och plugg, fast så har ju denna vecka sett ut med. Jag har börjat komma en bit i pluggandet men jag kan komma igång mer när böckerna kommer men jag måste bli klar med den bok jag läser just nu först för att kunna göra tentan. Jag tror jag börjar få ett hum om vad tentan kanske kommer handla om, det är tur att min engelska är hyffasad då boken är på engelska. Jag tror inte att jag kommer hinna göra den innan midsommar men jag måste få den gjord innan den 28, det är huvudsaken men jag ska helst göra den på tisdag så jag kan lägga all min tid på nästa uppgift som ska in den 28. Men det blir nnog lättare då det är ett PM, då vet man vad som ska vara med. En tenta är svårare då man inte har en aning om vad den kommer innehålla.


Ikväll tänkte jag pröva ett nytt recept, LCHF lasange (eget recept) meddelar om det blev bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0