Ser ut som att sommaren är påväg!

Jag kollade på smhi och prognosen , där kan man se att på måndag kommer sommaren :-) Om det stämmer så kommer det hålla i sig hela nästa vecka. Man kan ju hoppas att det stämmer, vore helt underbart!! Då kan jag börja plugga på balkongen, det gjordes förra sommaren och det funkade riktigt bra. Det är ett sätt att få lite färg fast jag måste plugga. Jag har lagt upp ett schema som jag ska följa och då har jag bara lagt upp 4 timmar plugg om dagen, ledig 1-2 dagar i veckan. Nästa vecka ska jag vara ledig på fredagen, då jag ska umgås med bror min. De andra dagarna tror jag att jag behöver plugga. Jag har en del att avsluta nästa vecka.

Hoppas verkligen att sommaren är påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0