Planerar min outfite till midsommar

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men tror det blir en korallrosa kjol och tubtopp, har inte riktigt bestämt mig. Men en ska har jag bestämt och det är att jag ska ha riktigt fina naglar :-) Jag skulle gärna gå till en salong och fixa dem men det blir alldelses för dyrt så jag inflrskaffade mig lösnaglar. Jag har inte haft lösnaglar sedan min student.



Dessa har jag köpt (de transparanta) Det blir så snyggt, hoppas jag :-)

Helst hade jag velat ha dem som Charlotte Perelli har just nu. Kolla in dem på hennes blogg http://charlotteperrelli.chic.se/ Men som sagt det blir för dyrt.

Jag ska även införskaffa något snyggt halsband så jag kan piffa upp min outfite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0