Planer för nästa vecka

Jag kommer plugga som jag tidigare skrivit men jag kommer även få uppleva lite roliga saker. Jag och älsklingen ska på bio på tisdag och se Transformers 2 och på torsdagen kommer bror min, han ska se på Rix fm festivalen med oss och sova över. Det ska bli riktigt trevligt. Jag hade tänkt att hitta på något med pappa men nu vet jag inte om jag hinner det, beror helt på hur långt jag kommit med studierna. Men om han har lust så kanske han kan komma hit till stan och göra mig sällskap på en fika :-) Annars får vi ta och ses någon annan dag. Saknar min pappa!

Det är även sista veckan som gymmet har öppet för sommaren så jag måste se till att träna en del. Men jag och G har planer för vad vi ska göra när gymmet är stängt. Det blir raska promenader i Rocklundaspåret. :-) Sen kommer jag hålla igång med min träning här hemma ;-)

Nej nu ska jag nog tacka för mig och dra mig tillbaka. Jag känner att jag behöver en god natts sömn för att orka hinna med allt plugg som ska göras i morgon. Hade jag vetat att det skulle vara så här mycket vet jag inte om jag hade valt att plugga men men... Det är snart över, bara jag har kommit in i det och börjat på alla kurser så kommer jag känna mig lugnare. Jag tänkte plugga i fatt på alla kurser som jag läser, hade planerat att ta en i taget men så fort böckerna kommer ska jag börja på en annan uppgift för  jag tror det kan vara skönt att varva.... Jag blir så trött på den engelska boken som jag läser nu, den är intressant men jag tycker inte om att läsa på engelska.

NATTI NATTI!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0