Måndag

Då var det måndag igen och jag måste ta tag i mitt pluggande, till på söndag ska jag har skrivit ett PM och det har jag inte ens börjat på då böckerna inte har kommit. Sen på måndagen måste jag ha gjort en olinetenta på den boken som jag läser just nu och det går ju sådär.... Men men, det går framåt i alla fall och jag jobbar bäst när jag vet att jag måste få saker och ting gjorda. Jag ska plugga alla dagar förutom fredag för då är min bror här. På torsdag får jag se hur mycket jag får gjort för då ska det storhandlas och tränas, men jag får se om jag hoppar träningen. Jag har ändå tänkt träna idag, imorgon och onsdag plus att jag tränade igår. Sen har jag hela helgen på mig att träna.


Nej nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska börja plugga!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lugnt, men ni var bra snabba på att pipa iväg, trodde ni hade lackat ur för att vi härjade till 3 på natten men förstår om ni ville hinna göra annat :)

2009-06-22 @ 12:22:27
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Raija

Saknar min dotter också....:o)

2009-06-22 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0