Ligger efter

Jag har lagt upp ett schema över hur jag ska plugga hela sommaren men ligger redan efter 3 dagar på grund av att jag fortfarande känner mig sjuk och inte har haft orken. Men i morgon börjar en ny vecka och nya tag så jag hoppas att jag har orken i morgon för jag mår mycket bättre och ska friskanmäla mig i morgon plus att jag ska försöka träna. Men då det är första gången jag tränar efter min förkylning så ska jag ta det försiktigt. Jag måste komma igång känner jag, med allt, läsning och träning. Jag ska i alla fall försöka göra den första tentan innan midsommar eller försöka jag måste göra den innan midsommar för att hinna med de andra kurserna. Jag har en inlämningsuppgift som ska vara inne den 28 så den måste jag göra efter midsommar. Så det blir att läsa alla dagar och göra tentan på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0