Dålig dag!

Boken som jag läser till tentan läser jag via nätet, går att låna som E-bok på Mittuniversitetets bibliotek men går bara att låna två dagar åt gången. När jag skulle ladda ner den idag så gick det inte alls...... Typiskt när tentan är på måndag men nu på kvällen så funkade det. Det blir att plugga i fatt i morgon. Jag kommer gå upp kl 7 i morgon för att komma i kapp. Sen ska det storhandlas och städas för på kvällen kommer bror min hit :-) Vi ska på Rix fm festivalen och sen ska han sova kvar här, det blir stan och lunch på fredag. På kvällen blir det plugg, hade inte tänkte plugga på fredagen alls men nu när jag missat en del så måste jag det. Blir massa plugg hela helgen och måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0