Vaccinerad och klar!

Då var man vaccinerad, skönt att ha det gjort. Nu har vi fixat allt till resan, det enda som är kvar att göra nu är att packa men det hinner vi verkligen med då det är ca 3 veckor kvar. Men alla dessa små saker som ska göras innan är avklarade. Jag är väldigt organiserad när jag ska resa, ordnat ett kuvert där alla viktiga papper är i, som pass, biljetter och bussbiljetter. :-) Stolt! hihi! Kommer även ha en packlista så jag får med mig allt hem sen.


---------------------------------------------------------

Nu ska vi ta det lugnt ett tag innan vi ska gå på bio :-) Ice Age 3!!!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Läser med glädje att du är så organiserad....det hade jag inte trott att du skulle bli, när du var yngre. Var stolt, för det har du jobbat dig till själv.

2009-07-02 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0