Tunisien

      








   















 



   











 













Vi hade underbart väder hela veckan, 40 grader och inte ett moln på himmlen. Det var varmt men det var bara att svalka sig i poolen. Vi har spenderat mycket tid vid poolen. Det har varit en vecka med mycket sol,bad, läsning, mat och underbart saällskap :-)

Min älskling hade lite otur att bli sjuk på torsdagen och blev inte bättre förrän till kvällen på fredagen. Dessa dagar spenderade ja en del tid själv vid poolen och läste. Jag har hunnit läsa ut böckerna Flickan som lekte med elden och Skadad. De var riktigt bra båda två.

Det är rena rama paradiet där borta om man är i de fina områderna, i vissa områden ser man hur fattigt de har det. Det är även svårt att ta sig fram på engelskan, det hade varit en fördel om man kunnat tyska eller franska. Men vi klarade oss ändå men det blev svårt att göra sig förståd ibland.

Men som sagt vi har haft en underbar semester :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka härliga bilder! Ni verkar ha haft en toppenresa! :). 40 grader är väl supervarmt? Tror att jag hade blivit stekt :P.



Var ni ute och tittade på saker och så också eller var ni mest vid hotellet? Blir riktigt sugen på att åka utomlands jag med nu :D



Kram!

2009-07-29 @ 20:03:27
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0