Tog en paus i Tentaplugget

Jag har nu pluggat till tentan och kommer fortsätta med det i morgon för att sedan genomföra den någon gång under dagen i morgon. Det får bära eller brista! Det är svårt att plugga när det ska vara 14 begrepp på tentan och det finns ett 70- tal i boken..... Men istället för att plugga till tentan så sitter jag nu och skriver om konflikter och konflikthantering i projektgrupper. Intressant, måste jag säga. Det går snabbt att skriva ihop det, kommer nog vara klar med denna upgift i morgon eller på torsdag. :-) Det flyter på så bra nu!

-----------------------------------------------------------

Jag har även fått beviljat CSN för mitt sista år som lärarstudent :-) Nu behöver jag inte ha den pressen också, att jag måste klara alla poäng nu på en gång för att få pengar i höst. Men jag ska klara dem en då.


Snart slipper ni läsa massa om plugg för jag går snart på semester men då blir det även lite semester från bloggen. Jag ska även vara lite flitigare med att lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0