Söndag

Det har varit en lugn och skön helg hittills. Fredagen spenderades med familjen och Matilda, kul att hinna träffa nära och kära när man är inne i stan. Det blir ju inte så ofta så här på sommaren. Det var trevligt att få träffa Matilda lite innan hon åkte, hade inte sett henne sedan midsommar. Men nu är hon i Turkiet och partar! Hade även en mysig dag på lördagen med familjen.

Nu kommer jag nog inte åka in till Eskilstuna förrän när vi ska till Gs familj den 17 på kvällen, jag har en del plugg som jag måste hinna med innan vi åker till dem för jag hinner inte göra något när vi kommer hem på söndagen för då är det bara att fixa allt till resan. Vi kommer spendera en kväll i Eskilstuna sedan ska vi åka med Gs familj upp till Stockholm för att träffa hans gudfar och hans familj, har träffat dem en gång tidigare men det var ett tag sedan. Jag skulle vilja träffa mamma Raija innan vi åker men tror inte att jag kommer hinna åka in innan, har en tenta och en inlämningsuppgift. Det är synd att hon inte orkar åka hit men men, får bli en dag efter resan :-)

Idag ska jag ta det lugn och försöka skriva lite på min inlämningsuppgift! Älsklingen ska iväg till jobbet men det är inte många arbetesdagar kvar för honom nu innan semester, jobbar idag, tisdag och fredag. Det blev en väldigt tom arbetsvecka veckan innan semestern.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman, vill du följa med mig o Oliwer på onsdag och se The Proposal kl 18?

2009-07-06 @ 11:35:30
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0