Så trött efter en intensiv dag!

Dagen började med att jag gjorde klart den sista uppgiften innan semestern. Nu kommer jag inte plugga på ett tag, förutom de lilla jag hade tänkt läsa i Tunisien plus den lilla opponeringsuppgift som jag sitter med nu. Det känns så himla skönt att ha kommit så långt i kurserna.

När denna uppgift var klar så var det bara att börja städa, 3 timmar städning. VI har kört en grundlig städning, riktig sommarstädning. Vi har även tvättat alla gardiner :-) Känner mig riktigt duktig och G har varit duktig han med. Jag har även packat för helgen och tagit fram det jag ska ha med mig till Tunisien. Det blev en del men jag ska kolla igenom väskan på måndag för att se om det är något jag ska ta bort och något jag ska lägga till.

Nu sitter jag och tar det lugn och ska skriva på opponeringarna.Jag ska även fixa lite små saker här hemma sen, hinner ju inte fixa något i morgon för jag åker redan på morgonen. Jag ska träffa Hampus och min kusin Micke, ska förbi Strigeln, till mamma Raija och sen ska jag möta upp G på stationen för vi ska äta middag med hans familj och sedan sova kvar där. På lördag bär det av till Stockholm hem till Gs gudföräldrar och vi blir kvar där till söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0