Packning i fullgång!

Nu har vi nästan packat klart, jag ska gå igenom vår lista för att se om vi har fått med allt. Min kusin har även varit här och fått den information hon behövde för att kunna ta hand om våra katter medans vi är borta. Så reserande dagen kommer jag bara ta det lugn, kanske ta tag i opponeringarna så jag har skickat in dem innan vi åker men får se om jag orkar, är ganska slut efter helgen.

Så nu ta jag be paus från bloggen och Sverige, när vi kommer hem så är det snart dags att fira Matilda som fyller 23 och kanske fira att hon lyckats fått tag på en lägenhet i Örebro. Det kommer bli en del turer till Örebro i höst måste ju hälsa på henne :-)

Hoppas ni kommer ha en bra vecka i Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0