Någon mening med allt!

Jag gick in som vanligt på morgonen för att kolla om det hade hänt något på Web-ct men för ovanlighetens skull kollade jag min kalender över de kurser som jag läser och såg då att i morgon är det rekomenderat att lämna in den skrivuppgift jag håller på med. Det har varit lite struligt med vilket projekt jag ska välja, jag hade uppgiften klar men kände inte riktigt att mitt projekt höll så jag valde ett ny. Jag sitter just nu och försöker slutföra det, kommer förmodligen kunna lägga upp den senare idag, vilket känns skönt. Då ska jag ta tag i nästa uppgift, plugga till tentan men jag tänkte även varva med uppgift två i den andra prjektkursen för att sedan bara ha uppgift 3 kvar i båda kurserna när jag kommer hem från Tunisien. Uppgift 3 i ungdomssociologin blir inte tillgänglig förrän den 10 aug så då kan jag ägna mig helt åt uppgift 3 i den andra kursen plus att verkligen njuta av att G har semester.

Schemat för studierna fram till det blir semester för mig!!
Tisdag: Skriva klart uppgift 1 i projekt som arbetsform.
Onsdag: Läsa boken som tenta 2 handlar om (ungdomssociologin), även börja läsa till uppgift 2 i projekt som arbetsform.
Torsdag: samma visa
Fredag: samma visa
Lördag: Ledig
Söndag: Plugga förmiddag med tentan.
Måndag: Göra klart uppgift 2 (projket som arbetsform)
Tisdag: Tentaplugg
Onsdag: Tentaplugg
Torsdag: Tentaplugg
Fredag förmiddag: Göra tentan!!! Åker sedan iväg över dagen och helgen!

Jag borde hinna om jag håller detta schema, boken jag ska läsa verkar inte så jobbig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0