Mer att göra...... (sliter mig i håret)

Jag blir tokig, hade missuppfattat upplägget på tentan så det är bara att börja om från början om jag har otur. Jag såg på Web-ct att det var någon mer som hade samma fundering som jag. Det står på ett ställe att man ska skriva in rätt begrepp, så därför har jag skrivit upp alla begrepp som finns i böckerna men på ett annat ställe står det att det ska vara sammanfattande stycker och man ska då avgöra om det stämmer och vilken bok det hör till..... Jag har ju läst båda böckerna men den senaste jag läste så riktade jag in mig på begreppen..... Blir tokig!!!! Som tur så är jag snart klar med opponeringarna i den andra kursen.

Jag hoppas på att ha läst igenom boken igen och skrivit en sammanfattning av alla kapitel (som jag gjorde till förra boken) till på måndag, kommer sedan plugga för att kunna göra tentan innan vi åker på semester men i mellan där har jag en annan uppgift att göra, såg i kalendern på Web-ct att man helst ska ha skickat in uppgift 2 i projekt som arbetsform innan den 27 och då är jag inte hemma.... Det är en del jag ska hinna med nu men det ska säkert gå bra! Det viktigaste är att jag har gjort tentan innan jag åker på tisdagmorgon den 21. Sen om jag gör den på tisdag eller torsdag eller måndagen spelar inte så stor roll!! Jag kan vara med tenta plugga, läsning och skrivning av uppgift 2 fram till måndagen innan vi åker. Det blir ju en del tåg och bilåkande nästa helg, tar nog med en studiebok då! Jag tycker jag är så duktig på att planera men ändå blir jag stressad!

Idag ska jag i alla fall skriva klart den sista opponeringen och lämna in dem, i morgon ska jag läsa om ungdomsgrupper och sammanfatta alla kapitel med tanke på att jag redan läst boken så borde jag hinna klart med det i morgon och om inte det så hinner jag i alla fall i måndag. De resterande dagarna kommer jag ägna mig åt personalgrupps psykologi och projekt för att kunna göra uppgift 2 klar innan jag åker på fredag. I mellan där ska jag hinna tentaplugga!!


Nog om plugg nu, ska snart fixa med maten plus fruktsallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0