Lördag

Det ska inte göras så mycket idag, studierna tar all tid just nu men det är de värt då jag snart kan ta semester från dem ett tag. Det är inte mycket kvar nu, jag har bara två kapitel kvar i boken, efter det ska jag läsa igenom alla begrepp jag har skrivit upp för att kunna göra tentan. Jag kommer se till att göra den på torsdagkväll eller fredagmorgon innan jag åker till Eskilstuna. Är väldigt nervös men jag kan ju bara göra mitt bästa och hoppas på att det räcker, man ska få 7p av 14 för att få G. Tanke på hur många begrepp jag skrivit upp hittills så borde jag klara det. Men skulle jag inte klara den så är det bara att göra ett nytt försök!!!

Har en liten fundering, vad är bäst egentligen, göra den innan jag åker till Eskilstuna eller på måndagen!?!? Tänker på om jag skulle misslyckas, känns som hela helgen blir förstörd då.... Men om man tänker efter så var jag lika nervös för den förra men det gick ju galant!

Nu ska jag fortsätta plugga, måste skriva klart opponeringarna också!

Älsklingen har nu semester och det njuter han av!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0