Idag är ingen vanlig dag...

för det är Matildas födelsedag :-)




I morgon beger jag mig till Eskilstuna för att fira henne :-) Det ska bli så kul att träffa henne det var ett tag sedan.


Jag kommer även umgås med familjen i morgon, åker på förmiddagen för att hinna umgås lite med dem. Det ska bli trevligt det!! G ska passa på och umgås med en av hans bröder när jag är borta. Det blir en trevlig helg med nära och kära som jag umgås för sällan med för tillfälligt. Jag ser fram emot att träffa mina underbara vänner och min under bara familj. Den enda jag inte hinner träffa är min underbara mammsing Raija :-)


Idag ska vi iväg och handla, måste fylla på i frys och kyl... Det känns så tomt ut just nu, det måste ju finnas mat och G och hans bror i morgon plus att vi själva måste ha mat :-)


Kommentarer
Postat av: Matilda

:):):)

2009-07-31 @ 18:13:04
URL: http://matilda1986.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0