Gjort tentan

Men det gick inte lika bra som förra gången, då blev det VG och nu blev det ett U....... Så irriterad! Det var en väldigt skum tenta och man blev väldigt stressad. När jag hade svarat på en fråga eller var osäker på en och ville gå vidare för att sedan gå tillbaka och svara senare så gick det inte. Kunde bara se frågan 1 gång, vilket var stressande, då man ville hinna med alla frågor. Men men... jag har klarat allt annat så, bara att göra omtenta när vi kommer hem från Tunisien. Jag kommer förmodligen skicka in uppgift 2 i den andra kursen idag så då är det inte mycket kvar att göra när jag kommer hem från Tunisien, en omtenta (kommer plugga till den i Tunisien faktiskt men ingen press, bara göra det när jag känner för det. Är ju trots allt semester som gäller) , 2 uppgifter som ska in och sen är jag klar!!!! Jippi!! En av uppgifterna kommer jag inte kunna börja med förrän den 10 aug.

Nya tag!!! Ska skriva klart så jag kan få semester redan i morgon kanske!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså vill du det ;P. Kan nog fixa till dig med sen om du vill :).



Jotack det är bara bra, jag jobbar och står i :). Eskilstuna får vänta till efter sommaren då jag jobbar så utspridda tider. Men en resa till hemstaden blir det givetvis, men det blir nog inte förrän i september som det ser ut just nu.



Hur är det med dig? Bara längtar till resan nu kan jag tänka mig? :D

2009-07-16 @ 14:56:26
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Anna

Det tycker jag låter som en plan :D. Men jag hör av mig när jag är i etuna så får vi se till att hitta på något :).



Förstår att du längtar! Hoppas att ni får det underbart där. Vilket datum var det ni skulle åka?



kram

2009-07-16 @ 16:53:59
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0