En ny vecka har börjat

Älsklingen är nu semester, så mysigt men hinner inte umgås så mycket då jag måste plugga en del. Jag har bara fyra pluggdagar kvar innan jag tar semester :-) Det känns så himla skönt! Vi komme hinna umgås en hel del från och med fredag och sen kan jag ju inte sitta hela dagarna och behöver komma ut lite.

Dagen ser ut som sådan, jag ska hitta orken att skriva ner de sista begreppen för att sedan kunna plugga på dem innan jag sätter mig med tentan. Funderar på att göra den på onsdag för att sedan kunna göra uppgift 2 på torsdagen plus att jag måste packa på torsdag, åker ju bort över helgen.

Jag ska även ta tag i städningen idag, torka skåpluckor och göra fint i skafferiet. :-)



Kommentarer
Postat av: Raija

Oj, så flitig du är....torka skåpluckor....fast visst behövs det mellan varven.

2009-07-14 @ 06:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0